הנושאים הנלמדים:
שיעור 1: איך להמיר שיחה טלפונית עם מתעניינים לקביעת תור במרפאה (גם מבלי להציע טיפול "חינם" כדי להביא את המתרפא למרפאה)
• איך לסנן בצורה יעילה "מטרידים" ובודקי מחירים כרוניים?
• גישה מנצחת במכירות
• בניית אוטוריטה ו"שלושת הבומים"
• כללי הזהב לסגירת עסקה
שיעור 2: הצגת תכנית טיפול למתרפא תוך כדי שיתוף פעולה בין הרופא למשרד, לסגירת תכנית וגביית תשלום מראש.
• איך להניע את המתרפא לסגור תכנית טיפול במקום (ולא לצאת החוצה ולהשוות מחירים)?
• המודל לסגירת עסקאות בארבעה שלבים
• תפקיד המוכר כמוביל תהליך המכירה
• השלבים שאסור לפספס בשיחת מכירה
• אז מה יוצא לי מזה? כיצד לדבר בתועלות ולשים את הלקוח במרכז
שיעור 3: ניהול משא ומתן, הימנעות מטעויות קריטיות שהורסות סגירת תכנית וגביית תשלום
• איזה מידע כדאי לתת לפציינט במעמד המכירה, וממה חשוב להימנע?
• הנוסחה המנצחת להתמודדות עם כל התנגדות
• מיומנות התשאול ואיתור צרכי הלקוח
• תקשורת בין אישית – טכניקות ליצירת קרבה וכימיה עם סוגים שונים של אנשים
• מניפולציות של לקוחות ואיך לא ליפול למלכודת
שיעור 4: שיחות מעקב עם מתלבטים לסגירת תכניות טיפול
• השיטה המנצחת לסגירת העסקה
• בניית תסריט שיחה
• מכירה בשיחה טלפונית לעומת פגישה פרונטלית
• פולו-אפ: איך עושים את זה נכון
• הנעה לפעולה של מתרפאים קיימים להפניות "מפה לאוזן".